tisdag 20 november 2007

Klag och gnäll part 1006

Som ni märker har jag lite semester från bloggen just nu, detta beroende på både bra och kassa grejer. Vårt internet har pajat ner en hel vecka så jag har fått tjuvsurfa på grannens bredband när tillfälle bjudits - vilket inte varit så ofta. Annars har framför allt helgerna varit ... mindre roliga på sistone. Först var hela gänget kräksjuka och effektivare KBT mot spyfobi får man leta efter. Av hänsyn till känsliga läsare ska jag inte gå in på detaljer. Nej, helt botad är jag nog inte, men åtminstone lite mindre skraj. Den jävla skiten gjorde i sin tur att vi missade premiärvisning (med gratisgodis!) på Lilla spöket Laban, jag missade dessutom W&W-fest (med gratis vin!) och Rufus missade heldag på Junibacken (med gratis tårta!). När väl DET eländet var över började Rufsen få magkramper på natten som höll i sig i flera timmar och förvandlade oss alla till zombier. Och det är ungefär där vi är nu. Fem sömnlösa nätter senare ... Jag är så mycket zombie att jag skippade releasen för svenska Harry Potter. Herregud, för en enda jävla gångs skull är det en massa festliga aktiviteter, och allt missar jag. Nästa helg är det dags för ytterligare en mardröm, för då ska jag köra upp på måndagen ... Och så håller jag som sagt på och slutspurtar på romanen. Men snart, snart ska det förhoppningsvis lugna ner sig. Och då ska jag börja blogga regelbundet igen. På återseende.

Inga kommentarer: