måndag 14 januari 2008

Saker du bör undvika om du vill överleva

Jag började allvarligt undra om det var något fel på min son eftersom han dels har börjat morra, dels gurgla med något slags domedagsstämma, dels sitta och ruska på huvudet, till synes utan anledning. Men när jag insåg att han dessutom skrattade åt buskisskämt fattade jag att han bara är inne i en härm-fas. Jag brukar headbanga för honom rätt ofta eftersom han tycker det är så vansinnigt roligt, och i hans andra favoritlek förförljer jag honom krälande samtidigt som jag försöker låta som en dödsmetallare.
Den människa han mest av allt i hela världen velat bli vän med var en deppig emobrud med hårig Hello Kitty-rygga, han satt och skrek "Där!", pekade och hoppade upp och ner på stolen för han var så exalterad.
Jag är givetvis stolt som fan över honom.


Saker du bör undvika om du vill överleva (enligt x antal teveserier och filmer):
1. Be någon mata din katt eller hund
2. Leta efter din katt
3. Hitta din katt, lyfta upp den och säga: ”There you are.”
4. Duscha
5. Ha sex (i närheten av ett övernaturligt fenom och/eller en psykopat)

Inga kommentarer: