tisdag 1 april 2008

Things I almost lost in the datakrasch

Ääääntligen! Min dator funkar! Den är i och för sig fullständigt opålitlig och kan lägga av när som helst, men jag kan i alla fall använda den tills min nya dator kommer.
Jag fattar inte vad som händer men jag hinner fan inte ens med småsaker längre. Som att montera fast barnsadeln på min cykel. Jag har planerat att göra det i månader nu och jag menar, hur lång tid kan det ta? Eller köpa kläder, när fan hinner man köpa kläder? Dessutom börjar jag bli gråhårig, men det blir liksom aldrig läge att tona håret, så jag får väl helt enkelt se ut som den kulturtant jag är. Snart börjar träpärlorna och Gudrun Sjödén-skynkena att växa fram från mina fladderbröst.

Things I almost lost in the datakrasch:
1. Flera fantastiskt roliga scener jag skrivit på ett än så länge hemligt projekt.
2. Flera rysligt bra kapitel jag skrivit på ett än så länge hemligt projekt. Eller. Egentligen var de inget vidare. Men jag kan jobba om dem så att de blir rysligt bra.
3. Massor av USA-bilder.
4. Alla mina bokmärkade seriemördarsidor på internet.
5. Flera rysligt dåliga sidor jag skrivit när jag försökt jobba om romanen.

Äh, fan. Det här blev ju inte sådär jättekul. Vill ni skratta kan ni istället kolla på de här beundrarna på Nancis blogg. Jag drömde att jag hade sex med en snubbe som enbart kunde få stånd om han kollade på fotot av han i blå tröja, fatta vilket intryck den bilden har gjort på mig.

Inga kommentarer: