måndag 9 juli 2007

Back in Falun

FAN! Nu är det något skit med språkinställningarna igen så tt hela bloggen är full med skittecken. Jävla kuksajt! Precis när jag trodde att jag var klar med allt och bara skulle få ta det lugnt ett tag. Här kommer i alla fall vad jag skrev INNAN tyskhelvetet till sajt ballade ur.

Okej folks, så här ligger det till: Jag är i Falun nu och försöker lära mig att köra bil. Förutom den frustrerande faktorn att mina föräldrars dator bara har ett segt modem så har jag fullt upp med att:
1. Lära mig att växla, släppa kopplingen tillräckligt långsamt och inte få motorstopp.
2. Sitta på bussen mellan Svärdsjö och Falun och läsa körkortsboken.
3. Sitta på körskolan och göra teoritester med frågor som: 1. Vad är positivt grupptryck? A. När passagerarna övertalar föraren att köra bil trots att han skjutit heroin. B: När passagerarna får föraren att köra mycket snabbare än han vill. C. När passagerarna övertygar föraren om att visa aktsamhet i trafiken.?
4. Vara med Rufen. Eftersom jag är iifrån honom så mycket på dagen.
5. Jobba vidare med romanen.

Så det blir nog lite stiltje på bloggfronten de närmaste två veckorna. Fast jag har INTE slutat blogga för det.

Mycket emo blir det i Falun.

Inga kommentarer: