torsdag 26 juli 2007

Istället för blogg

Fem anledningar till att jag så sällan kommer mig för att skriva på bloggen nuförtiden:


1. Jag jobbar hårt på min roman. Fick det hemska makuleringsbrevet medan jag var i Svärdsjö. Vilket innebär dödsstöten för mina två tidigare böcker. Och det är plågsamt många böcker som ska makuleras ... Så, nu jävlar! Nu eller aldrig. Funkar inte den här boken heller så byter jag genre. Eller skiter i att skriva böcker tills jag blir pensionär.

2. Jag hänger med Ruffe.

3. Jag fortsätter att snöa in på researchgrejer – har nu blivit medlem på något slags community för trailerparks.

4. Jag försöker hinna se de alla inspelade avsnitt av Cityakuten jag har – och eftersom de visar serien varje dag så kommer jag ALDRIG ikapp.

5. Project Runway. So you think you can dance.

Vad jag däremot INTE gör är att köra bil. Min syster erbjöd sig glatt att övningsköra med mig. Fast sen körde vi en repa här i Skäris och efter det tror jag att hon överväger att dra tillbaka det erbjudandet.

Inga kommentarer: