tisdag 16 december 2008

16 december 1991

Magnus vill att jag ska komma ner under jullovet i alla fall. Jag gör kanske så, i alla fall några dagar. Inte för att jag vet om jag vill men …

Varför måste alltid jag vara ledaren, organisatören och ordergivaren? Känner hur alla djävla krav & förväntningar lägger sig på mina axlar och trycker ner mig till ingenting.

Har fortfarande inte fått tillbaka rösten, får lov att vara statist imorgon på teateruppspelningen.

Kommentar från nutiden: Herregud, jag låter så osympatisk att jag funderar på att säga upp bekantskapen med mig.

1 kommentar:

Anonym sa...

HAHAHA! Åh, jag har smygit omkring här varenda dag sedan denna kalender för första gången såg dagens ljus, och jag måste helt enkelt få tala om hur fantastisk den är! För övrigt summerar meningen "Herregud, jag låter så osympatisk att jag funderar på att säga upp bekantskapen med mig" vartenda inlägg jag någonsin skrivit under en rådande känslostorm av obestämd sort.