söndag 19 november 2006

Saker som försvann

För att belöna oss efter en hård dag av städning köpte vi pizza på nya italienska stället på restaurangtorget. Och vilken pizza! Jag blir salig. Det var snudd på Primokvalitét – botten smakade nybakat vetebröd, alla ingredienser var färska och precis som på Primo toppades den med färsk ruccola.

Peter sitter och velar om han ska köpa The hold steady eller inte. Enligt honom låter det som en ung Bruce Springsteen. Enligt mig låter det som en medelålders Lasse Winnerbäck.

Och jag håller på att klia ihjäl mig. Mina ben ser ut som jag rullat mig i brännässlor. Graviditet är verkligen en jävlig felkonstruktion vad det gäller fysiska funktioner.
Th
Goda saker som försvann (börja tillverka igen!)
1. Nougatpågar
2. Siastrutar lakrits
3. Dumle lakrits (nu måste man köpa mixpåsar på Överskottsbolaget och plåga i sig de äckliga med mango/apelsinsmak)
4. Spicy Rosé-chipsen (eller finns de fortfarande?)
5. Raketost – skojade bara ...

Inga kommentarer: