söndag 8 oktober 2006

Åh nej, en spyhistoria!

Nu är jag så stor att jag sittande kan balansera en skål popcorn på magen.

Karin, Mette och Annika var här igår (Annika ska föda om en vecka, snacka om tappert att ta sig ut hit och dessutom orka vara kvar till halv ett på natten) och precis när de skulle rusa till tunnelbanan berättade Karin en VIDRIG historia:
På nattbussen till Blackeberg kommer det på ett gäng slemmiga killar – Karin känner igen en från en tidigare nattbussresa. Mitt i bussen stannar en av slemmisarna, vrålar:
”Fy fan vad jag mår illa!”
Sen sticker han fingrarna i halsen och spyr!
Karin blir asförbannad och stormar fram till chauffören och ber honom att slänga ut äcklen, men den stackars chauffören visar sig vara en tvärhand hög och vågar inte göra något.
Ärligt talat, jag hade dött!

Orkar inte göra nånting idag, grämer mig en aning över att jag missade matchen igår, men jag var så säker på att de skulle förlora.

Idealiskt söndagsslöande:
(fast helt idealiskt kan det inte bli när man som jag har sockerstopp. Jag menar, se på dokusåpa och frossa i bananer, vad fan är det)
1. Kolla på inspelade program, typ Entourage och Carl-Jans änglar
2. Spela Betapet
3. Ligga i soffan och läsa kvällstidningar med bilagor
4. Tvinga sin sambo att laga mat.
5. Somna i soffan

Inga kommentarer: